KURZ: ZRAŇUJÍCÍ KOMUNIKACE S KLIENTEM - VÍTE JAK SI VZÁJEMNĚ NEUBLIŽOVAT? |
[Sociální oblast] Přednášky a diskuse
|
Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek?
|
Více informací https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/
PŘIHLÁSIT SE ONLINE
Cílem kurzu je porozumět tomu, že všichni lidé jednají na základě vlastního stereotypního chování. Kurz je založen na uceleném vzdělávacím procesu týkající se osobního a sociálního vzdělávání, kde se účastníci učí pomocí aktivní účasti.. Kurz Vám nabídne postup v pěti praktických krocích, v nichž se dozvíte, jak včas rozeznat nebezpečí a vyhnout se pastím v komunikační divočině. Získáte přehled, v čem si musíte dát na sebe extra bacha. Ukotvíte si manévr jak se nenechat lapit do léčky a sežrat divokou šelmou pocitů. „Nevěděl jsem, že konflikt jde řešit souhrou“ účastník.
Lektor/ka: Daniel Kaucký
Uzávěrka přihlášek: 15. 5. 2019
DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/
PŘIHLAŠTE SE NA KURZ:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/prihlaseni-na-kurz/
|
místo: |
Portus Praha, Uruguayská 5, 120 00 Praha 2 |
pořádají: |
Portus Praha |
kontakt: |
|
související odkazy: |
|
Akce je určena pro veřejnost |