Lze říci, že kategorie biopotravin se na českém trhu úspěšně zabydluje. Maloobchodníci tento trend vnímají a chtějí svým zákazníkům nabízet nové výrobky vysoké kvality, ideálně od domácích výrobců. Těžištěm programu proto bude panelová diskuse s předními českými výrobci a obchodníky. Společně budou hledat způsob, jak zákazníkům komunikovat výhody biopotravin i v době, kdy se ceny potravin zvyšují a zákazníci při jejich nákupu začínají spíše šetřit.
Bio Summit se koná ve spolupráci s INCHEBA EXPO Praha a je úzce spojen s veletrhem BIOSTYL (koná se ve dnech 22.-24. 5. 2009). Všichni účastníci Bio Summit mají garantován vstup na veletrh zdarma, včetně účasti na jeho odborném doprovodném programu.
Registrace na webové stránce v souvisejících odkazech.
PROGRAM:
8:00-9:00 REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ, BIO SNÍDANĚ
9:00-10:30 A. VÝVOJ TRHU S BIOPOTRAVINAMI A JEJICH PRODEJ V MALOOBCHODĚ
Simultánně tlumočeno Řídí Martin Dokoupil, Managing Partner, Blue Strategy
1. Nejnovější vývoj na světových trzích s biopotravinami -Tom Václavík, konzultant, Green marketing a prezident, Organic Retailers Association
2. Biopotraviny v supermarketech tegut - Georg Sedlmaier, člen představenstva, tegut, Německo
3. Specifika nabídky biopotravin v ČR na příkladu budování nové značky BILLA - Zoltán Csóka, Chief Operating Officer, BILLA, Česká republika
4. Český trh s biopotravinami - panelová diskuse
Vstupní referát:
* Tom Václavík, konzultant, Green marketing a prezident, Organic Retailers Association a
* Jiří Hlaváček, Project Manager, INCOMA Research
Účastníci:
Iva Buriánková, bioprodejna Biotop, Praha
Jaroslav Froulík, ředitel, Jednota SD České Budějovice
Markéta Kajabová, Sortiment Manager, dm drogerie markt
Rostislav Siksta, majitel, www.bioobchod.cz - online e-shop s biopotravinami
11:00-12:15 B. MARKETING BIOPOTRAVIN
Simultánně tlumočeno Řídí Martin Dokoupil, Managing Partner, Blue Strategy
5. Tvorba a marketing ucelené řady biopotravin Amálka - Karel Quast, jednatel, Lacrum Velké Meziříčí, Česká republika
6. United Bakeries: Marketing biopečiva - Jan Jedlička, výkonný ředitel, United Bakeries, Česká republika
7. Optimální vztah mezi maloobchodem a dodavateli biopotravin - Robert Duxbury, True Food Values, Velká Británie
12.15-13.15 PRACOVNÍ OBĚD
13.15-14.30 C. BIOPOTRAVINY V GASTRONOMII
Simultánně tlumočeno Tom Václavík, konzultant, Green marketing a prezident, Organic Retailers Association
8. Biopotraviny v gastronomii: Data a trendy v Evropě - Karel Mayer, Consultant OTC & Hospitality, Incoma Research
9. Bio v podnikové jídelně: případová studie West LB - Christoph Reingen, Leiter Wirtschaftsdienste, West LB AG, Německo
10. Biopotraviny ve "Fine Dining" - Miroslav Kubec, Executive Chef, Hotel InterContinental a prezident, Svaz kuchařů a cukrářů České republiky
11. Případová studie Rebio - Miroslav Korbička, jednatel, restaurace Rebio, Česká republika
14:30-15:00 PŘESTÁVKA NA BIOOBČERSTVENÍ A KÁVU/ČAJ
15:00-16:00 D. Panelová diskuse: PRAKTICKÉ ASPEKTY MARKETINGU BIOPOTRAVIN
Řídí: Martin Dokoupil, Managing Partner, Blue Strategy
Témata:
* Informační kampaň SZIF Biopotraviny: Jak využít její potenciál
* Vztah maloobchodník a dodavatel biopotravin
Účastníci:
* Radek Báča, Account Director, Ogilvy a Mather
* Robert Duxbury, konzultant, True Food Values
* Jan Jedlička, výkonný ředitel, United Bakeries
* Karel Quast, jednatel, Lacrum Velké Meziříčí
* Pavel Strašák, předseda představenstva, Top Bio
* Tom Václavík, konzultant, Green marketing a prezident, Organic Retailers Association
16:00-16:15 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ - PŘEDÁNÍ VÝHERNÍCH CEN PRO ÚČASTNÍKY SUMMITU
19:00-23:00 Bio Galavečer v hotelu InterContinental Praha
Vyhlášení České biopotraviny roku 2008
|