KURZ: UMĚNÍ PTÁT SE PŘI ROZHOVORU S KLIENTEM |
[Sociální oblast] Přednášky a diskuse
|
Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek? „Po kurzu mám pocit, že se vždy budu umět dozvědět, co budu potřebovat“ účastník kurzu.
|
Více informací https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/
PŘIHLÁSIT SE ONLINE
TEXT VÍCE: Vnímáte, že mluvíte při setkáních s klientem víc než klient, protože nemáte správné otázky? Místo toho, aby klient přemýšlel a hledal řešení sám, mu řešení vymyslíte, protože je to rychlejší, ale ne vždy to pak funguje? Inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek najdete spolu s námi na našem kurzu. Na kurzu se společně zamyslíme a zrevidujeme způsoby vedení rozhovoru s klienty, formu a způsob doptávání se při práci s nimi.
Lektor/ka: Světlana Pokorná, Vrablecová
Uzávěrka přihlášek: 6. 5. 2019
DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/
PŘIHLAŠTE SE NA KURZ:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/prihlaseni-na-kurz/
|
místo: |
Portus Praha, Uruguayská 5, 120 00 Praha 2 |
pořádají: |
Portus Praha |
kontakt: |
Lucie Masopustová masopustova@portus.cz |
související odkazy: |
|
Akce je určena pro veřejnost |