Jak se do našich mateřských škol dostal Mount Everest? |
[Životní prostředí] Přednášky a diskuse
|
Existuje něco takového jako klima ve třídě? Jak se vlastně utváří? Kdo je za něj zodpovědný? Jak velký význam má klima třídy na procesy učení? Jak poznáte, že máte klima ve třídě nastaveno správně? A jaké chyby v tomto směru nejčastěji děláme? Na tyto otázky vám v rámci svého semináře pomůže najít odpovědi PhDr. Marek Herman.
Nutná registrace předem!
|
Klima (atmosféra) třídy zásadním způsobem ovlivňuje procesy učení a působí buď pozitivně nebo destruktivně na každé dítě a samozřejmě také na učitele. Proto je důležité, aby učitel uměl dobré klima ve třídě vytvořit a také udržet, aby doslova uměl „technologii" neohrožujícího prostředí, které je mimo jiné přirozenou prevencí nežádoucích projevů chování u dětí. Dílna je tedy zaměřená na budování neohrožujícího prostředí a zdravé atmosféry vztahů ve třídě. V teoretické části dílny se účastníci seznámí s tím, jak funguje náš mozek, jak se utváří zdravá atmosféra vztahů, jaké má zákonitosti. Neboli proč a jak pracujeme s pravidly, objevíme 7 klíčových slovech pro proces učení, dotkneme se teorie oslovení pravé hemisféry a zejména jakou roli v tom hraje osobnost učitele. Řekneme si proč je nečastějším klimatem v českých školách tzv. Mount Everest a co to vlastně znamená.
|
místo: |
Montessori ČR, ZŠ Rakovského Rakovského 3136/1, 143 00 Praha 4-Modřany |
pořádají: |
Botič o.p.s |
kontakt: |
Nikola Jelínková programy@toulcuvdvur.cz Tel: 225 443 712 |
související odkazy: |
|
Akce je určena pro veřejnost |